ANIMA NEWS: Ministerul israelian de Externe a semnat un contract cu firma americană Show Faith by Works, LLC pentru o campanie de influență destinată comunităților creștine din vestul Statelor Unite, potrivit documentelor depuse recent sub legea americană FARA (Foreign Agents Registration Act).
Bugetul alocat ajunge la 4,1 milioane de dolari, iar organizatorii o descriu drept „cea mai mare campanie de geofencing pentru biserici creștine din istoria SUA”.
Campania, condusă de activistul conservator Chad Schnitger din California, prevede publicitate digitală cu mesaje „explicit pro-Israel și anti-palestiniene” și un turneu cu o expoziție mobilă denumită „October 7th Experience”, care va ajunge în parcările bisericilor și colegiilor creștine. Proiectul face parte dintr-un efort mai amplu al Israelului de comunicare în SUA, care include deja un contract de 1,5 milioane de dolari lunar pentru activități pe rețelele sociale, coordonat de strategul republican Brad Parscale, și o rețea de influenceri intitulată „Proiectul Esther”.
Dovezile care susțin știrea provin din înregistrările oficiale depuse în SUA și confirmate de agenția JTA.
Nu există, până acum, declarații oficiale din partea guvernului israelian care să dezmintă aceste informații, dar alocarea bugetară pentru PR internațional în 2025, de 150 milioane de dolari, confirmă direcția strategică.
O abordare echilibrată arată că această campanie reflectă dorința Israelului de a-și întări imaginea în rândul comunităților religioase conservatoare americane, însă limbajul „explicit anti-palestinian” riscă să alimenteze tensiuni suplimentare și critici privind natura propagandistică a acestor acțiuni. (Anima News)
Echipa Anima News a contribuit la redactarea acestei știri.
0 Comentarii